Artur Partyka i biznes
Lata profesjonalnej kariery, to przede wszystkim czas zdobywania przez Artura, sportowej popularności. Co równie ważne, to jednocześnie konsekwentny czas kreowania przez niego nieprzerwanie pozytywnego wizerunku swojej osoby.
Tak osiągane sukcesy, jak i budowana latami reputacja, to dziś ogromny kapitał Artura.
Osoba Artura Partyki od zawsze wywołuje skrajnie
pozytywne emocje. Wizerunek Artura Partyki, to – bezsprzecznie –
wielki potencjał w obszarze celebrity marketing. Przeprowadzone do tej pory kampanie promocyjne, wykorzystujące jego wizerunek, pozwoliły wielu firmom zdecydowanie wyróżnić się na tle konkurencji. Efektem projektów marketingowych przez Artura Partykę zrealizowanych, jest jednak nie tylko zwiększenie rozpoznawalności wielu firm. Także produkty dotychczas przez Artura promowane, zyskiwały natychmiastową wiarygodność. Stawały się zdecydowanie bliższe konsumentom. Również imprezy i wydarzenia, które Artur Partyka obejmował swoim patronatem, z miejsca zyskiwały charakter niezwykłych i bardziej prestiżowych, wzbudzając równocześnie większe zainteresowanie wśród odbiorców.
Rekomendacje Artura, objęcie przez niego funkcji „Ambasadora Marki”, czy też oficjalny patronat, to
współpraca wizerunkowa gwarantująca:
- wyższy poziom wiarygodności i zaufania
- unikalność i wyróżnienie
- tworzenie pozytywnych skojarzeń
- ugruntowanie pozycji na rynku
- zainteresowanie szerszego grona klientów/kontrahentów/konsumentów